Thursday, March 20, 2008

Dutchvlog - Beter video Maken - Basisuitrusting


Click to play QT
Click to play Flash
Click to play WMV


De tweede webisode in de serie Beter Video Maken gaat in op de minimale basisuitrusting van de videoproducer. Zoals bekend heeft Dutchvlog een hekel aan geld uitgeven! Met digital video is het ook niet meer nodig! Met een DVcam en een PC kan je nu de kwaliteit van een grote filmproductie van 20 jaar geleden makkelijk evenaren mits je een paar basis principes onder de knie hebt. Buiten je PC en je Dvcam kan je al met een paar honderd euro de kwalitiet van jouw video oppeppen tot profi proporties.
Als jouw kijkers zich niet hoeven storen aan slechte techniek, hebben ze meer oog voor de inhoud van jouw werk en daar gaat het uiteindelijk om? Wij beginnen bij wat je nodig hebt om te vloggen en kijken hoe je heel eenvoudig je mogelijkheden verder kunt uitbreiden. Vanzelfsprekend vind je alles hierover - en nog veel meer bij www.dutchvlog.nl

1 comment:

peter said...

Ik heb veel plezier van je site en tips, maar heb een vraagje. Ik krijg weinig reactie op mijn blog via de comments maar ik weet dat veel mensen hem lezen en kijken.
Kan ik niet ergens een visitor counter erop zetten ?
Alvast dank voor je antwoord !
www.vianneenpeter.blogspot.com